פרסום בגוגל

adwords_certified_partner_web_IW

רקע על פרסום בגוגל – קידום אתרים ממומן

כאשר גולש מקליד שאילתה בתיבת החיפוש של גוגל, מופיעות בדף תוצאות החיפוש 2 סוגים של תוצאות: רשימת אתרי אינטרנט, תמונות, מפות, סרטונים ועוד המופיעים כתוצאות רגילות "טבעיות" (במרכז העמוד) ומודעות חיפוש שהינן תוצר של פרסום בגוגל אדוורדס (בראש העמוד ובצידו).

גוגל אדוורדס הינה תכנית של גוגל לפרסום אונליין. היא מאפשרת ליצור מודעות יעילות כדי להגיע לקהל היעד המחפש את שירותיך ומוצריך ברשת.

לגוגל יש אתרים שותפים רבים המאפשרים הצבת מודעות טקסטואליות, מודעות תמונה וסרטוני וידאו במחשבים, ניידים ואפליקציות במסגרת הקמפיין.

יתרונות הפרסום בגוגל

קידום אתרים ממומן באמצעות גוגל אדוורדס מאפשרת לך להגדיל את התנועה לאתר שלך ולהעלות את החשיפה ואת המודעות למותג באופן מהיר.

רלוונטיות

מאפשרת למקד מודעות לקהל היעד שלך על בסיס שאילתות חיפוש, מיקומים נבחרים ברחבי הרשת תחומי עניין ונושאים ממוקדים. ניתן לפלח קהלים ולמקד את המודעות על פי ארצות נבחרות, שפות, מאפיינים דמוגרפיים, מכשירים ועוד.

החזר על השקעה ROI

כלי המדידה של גוגל, מאפשרים לך לעקוב אחר כמות החשיפות, הקליקים, מילות מפתח, הצלחת המודעות, הדירוגים, התמחור ועוד, בכל רגע נתון, ומאפשרים לבצע אופטימיזצייה בהתאם ליעדי השיווק באופן מיידי, תוך כדי תנועה ובכך למקסם את התשואה על ההשקעה.

אתה לא משלם על חשיפות ברשת החיפוש (ברשת המדיה יש אפשרות כזאת) אלא רק על לקוחות פוטנציאליים שהקליקו על המודעה או טלפנו, לקבלת מידע נוסף.

פרסום אפקטיבי בגוגל

הצלחת הקמפיין ועמידה ביעדים השיווקיים תלויה בפרמטרים רבים אותם חייבים למקסם, לדוגמא:

  • בחירה נכונה של מילות מפתח על בסיס מחקר מילים. בחירת סוג התאמה (מדוייקת, לביטוי, נרחבת), הגדרת מילים שליליות ומעקב רציף אחר שאילתות החיפוש שהובילו בפועל גולשים להקליק על המודעות שלנו ועוד.
  • הגדרה נכונה של מודעות – הן מבחינת סוג (טקסט, תמונה או וידאו) והן מבחינת ניסוח שיווקי מתאים הכולל תיאור נכון של המוצר / השירות וקריאה אפקטיבית לפעולה
  • תמחור – תמחור למילת מפתח פועלת בשיטת המכרז. תמחור גבוה מדיי יגרום למודעות שלך להופיע מעט מדיי פעמים. תמחור נמוך מדיי יגרום למודעות להופיע בדירוגים נמוכים (דבר שיפחית את כמות הקליקים).
  • ציון איכות – נקבע על פי שיעור הקליקים של מילת המפתח, רלוונטיות טקסט המודעה לדף הנחיתה, ביצועים היסטוריים ועוד. ככל שציון האיכות גבוה יותר העלות לקליק פוחתת.
  • הגדרות הקמפיין – בחירת סוג הקמפיין, רשת מיקוד, מכשירים, תדירות, שיטות הצגה, תזמון ועוד.
  • אופטימיזצייה – עריכת מילות המפתח החיוביות והשליליות (אלה שלא ייכללו בקמפיין) ועריכת מודעות במטרה לשפר ביצועים, אלה ועוד אמורים להתבצע על בסיס קבוע כדי שהקמפיין ישיג את יעדיו ולא תזרקו כסף לשווא.

אז מה השורה התחתונה?

באמצעות קידום אתרים ממומן ובפרסום אפקטיבי בגוגל אתה אמור לשלם את הסכום הנמוך ביותר עבור המיקום הטוב ביותר שתוכל להשיג. מכיוון שהעלות, בין היתר, נקבעת על פי הצעות מחיר של מתחרים, דירוג המודעה, דירוג מילת המפתח ועוד, חובה כי הקמפיין יתנהל באופן מקצועי ואופטימלי כדי למקסם את התשואה על השקעתך.

The Golden Brand

פרסום בגוגל – השירות שלנו

אנו מתמחים בפרסום בגוגל. אנו מעודכנים על בסיס יומיומי בשינויים ובאפשרויות החדשות אותן מספקת גוגל למפרסמיה ויודעים כיצד למקסם עבורך את הקמפיין.

כשאנו מנהלים לך את הקמפיין אתה חוסך כסף, ומגדיל באופן ניכר את התנועה לאתר שלך. זאת לצד שירות מקצועי, מהיר ואמין. אנו פועלים בשקיפות מלאה כך שבכל רגע נתון אתה יכול לראות בעצמך את נתוני הקמפיין ולשנות את יעדיך. בקיצור, איתנו תוכל לישון טוב יותר בלילה ולקבל יותר טלפונים ביום.

הקמת קמפיין

אנו מסייעים לך להגדיר את מטרות הקמפיין, פותחים עבורך חשבון בגוגל או מצרפים אל ממשק הניהול שלנו את החשבון הקיים שלך (יש לך נגישות מלאה לחשבונך בכל אחת מן האפשרויות), מגדירים את הקמפיין בוחרים את המקומות הנכונים להצגת המודעות (רשת החיפוש, רשת המדיה, יוטיוב, סוג המודעה, מכשירים ועוד), בוחרים את מילות המפתח המתאימות, מנסחים את המודעות, עוקבים אחר המרות ועוד.

ניהול הקמפיין

ניהול שוטף כולל מעקב ובקרה אחר התוצאות, בחינת אפקטיביות המודעות והתאמתן, התאמת התמחור לכל מילה בהתאם למצב המכרז המשתנה, איתור מקומות נוספים להצגת המודעה, ניהול החשבון לפי התקציב, מציאת מילות חיפוש חדשות ועוד.

לסיכום:

פרסום אפקטיבי בגוגל זה מקצוע. אמנם ניתן לבנות קמפיין באופן עצמאי, אך הדבר דומה לאדם שמספר את עצמו לבד (כשסימטריה היא ממנו והלאה), תופר לעצמו את הבגדים (כשאין לו מושג איך) וכן הלאה.

כדי להקים ולנהל קמפיין אפקטיבי צריך לשלוט בכל כך הרבה פרמטרים המתעדכנים על בסיס יומיומי, כך שהסיכוי לבנות קמפיין יעיל עבור מי שלא חי ונושם את רזי המקצוע והולך על בסיס קבוע לסדנאות בגוגל, הוא כמעט בלתי אפשרי והזול הופך ליקר. נשמח לעמוד לשירותכם ולספק עבורכם שירותים במסגרת קידום אתרים ממומן.

סרטון וידאו קצר המתאר את המקומות החזקים ביותר לפרסום בגוגל:

  • קניוני עזריאלי