פרסום בגוגל להצלחת העסק באינטרנט

פרסום בגוגל

תקציב הפרסום של השנים האחרונות עבר שינויים משמעותי: מהשקעה טוטאלית במדיות מסורתיות, החלו להעביר משאבים לפרסום באינטרנט ובצדק. לא ניתן להתווכח עם ההצלחה של פרסום באינטרנט: הפופולאריות, הזמינות, המדידה, המיידיות, האפקטיביות.
פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

חלק מתקציב הפרסום עובר לפרסום בגוגל וכאן חשוב שעסק יופיע הן בתוצאות האורגניות והן בתוצאות של פרסום ממומן. התוצאות האורגניות הן אלה המופיעות במנוע החיפוש של גוגל בעת חיפוש מילה, בדף התוצאות הרחב באמצע. התוצאות מופיעות במיפוי לפי רשימת אתרים, תמונות, סרטונים ועוד, ואלה הן תוצאות "טבעיות" שקשורות לכאורה לאיכות האתר, לכמות הקישורים הנכנסים לאתר וטיבם, להתאמת האתר למנוע החיפוש ועוד. בנוסף להן, יש תוצאות שהינן מודעות ממומנות של פרסום בגוגל PPC) של גוגל אדוורדס) – תוכנית הפרסום של גוגל. פרסום בגוגל באמצעות גוגל אדוורדס הינו בעל חשיבות רבה להגדלת החשיפה של העסק בביטויי החיפוש הרלוונטיות לתחום העיסוק של העסק ותחום העניין של הגולש. ההצלחה מותנית בתקציב ובניהול קמפיין באופן אופטימאלי.

לפניכם מספר יתרונות בולטים של פרסום בגוגל

  התאמה אישית: ניתן ליצור מודעה שתתאים לקהל היעד,לפי שאילתת החיפוש שלך. פילוח ממוקד: ניתן ליצור פרסום בגוגל אדוורדס שיפנה לקהל יעד במדינה מסוימת, עיר, שמשתמש במכשיר ספציפי ודובר שפה נבחרת. קידום אתר או דף נחיתה: במסגרת גוגל אדוורדס ניתן לקדם דף נחיתה ייעודי או את אתר האינטרנט, נתון לבחירתכם. הופעה באתרים שונים: החשיפה של גוגל אדוורדס הינה חשיפה מוגברת. היות ולגוגל יש שותפים רבים, ניתן ליהנות מהופעה בפלטפורמות שונות: אתרי סרטונים כגון יוטיוב או אתרים ייעודיים שקשורים לתחום העסק וכך להגיע לקהל יעד ממוקד בצורה מדויקת.

פרסום בגוגל אדוורדס ורימרקטינג (שיווק מחדש)

  במסגרת מודעה בגוגל אדוורדס ניתן כל הזמן לשנות את אופי, עיצוב וסוג המודעות לפי הסטטיסטיקות המתקבלות. היופי הוא שקל להגדיל בכל רגע את העלות לקליק, ולבצע אופטימיזציה בכל עת. כמו כן, התשלום שווה מאוד, כיוון שהתשלום הוא לא על חשיפות בגוגל אלא רק על גולשים (לקוחות פוטנציאליים) שהקליקו על המודעה או טלפנו. בדרך זו אתם יודעים כמה המודעה שלכם הצליחה או לא הצליחה.

כיצד יוצרים פרסום אפקטיבי בגוגל

  חשוב מאוד לדעת לנהל קמפיין באופן מקצועי, כדי להשיג מקסימום תוצאות ולמקסם את התשואה. לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם במשימה: מילות מפתח:כדי להגביר את הסיכויים שהלקוחות הנכונים יגיעו למודעות שלכם, חשוב לבחור מילות מפתח שמבוססות על חקר מילות מפתח מקצועי שתואם את האינטרסים והציפיות שלכם מהקמפיין. חשוב לתמחר נכון את מילות המפתח השונות. כתיבה שיווקית: יש ליצור טקסט אפקטיבי לקמפיין, שמושך את העין ומניע לפעולה. יש השפעה רבה לתוכן השיווקי של המודעה. טקסט המודעה והבאנר חייב להיות מותאם לדף הנחיתה אליו הוא מוביל. אפיון מנצח: חשוב מאוד לאפיין ולהגדיר נכון את המודעה, לתאר היטב את המוצר, אך גם להגדיר נכון את קהל היעד. בקרת איכות: מודעות עם ציוני איכות גבוהים יותר ישיגו עלויות לקליק נמוכות יותר. ציון זה נקבע גם על פי שיעור הקלקות, רלוונטיות הטקסט לדף הנחיתה ועוד. כמו כן, יש לערוך כל העת אופטימיזציה של המודעות כדי לשפר את הביצועים שלהן.

ניהול מקצועי בסופו של דבר הוא חיסכון כספי, העלאת תנועה לאתר ולדף הנחיתה. שליטה מקצועית בכל הפרמטרים החשובים תאפשר לכל עסק וקמפיין פרסום בגוגל להצליח יותר.

 

טיפ – סרטון הכולל טיפים כיצד לבחור מילות מפתח לפרסום אפקטיבי בגוגל

  • קניוני עזריאלי