התוצאה היא שמפרסמים באינטרנט יכולים להגיע בקלות רבה יותר ללקוחות פוטנציאליים ולהניע לפעולה. תהליך רימרקטינג פונה לקהל של לקוחות שכבר ביקר באתר אינטרנט ספציפי ומעניין אותו שוב בהצעות רלוונטיות. מדוע תהליך זה כדאי? כיוון שמחקרים וסטטיסטיקות מצביעים על כך שיש סיכוי גבוה יותר שגולשים יבצעו רכישה בגלישה חוזרת באתר של המפרסם. עד הממשק הדינאמי החדשני של פרסום בגוגל במודעות רימרקטינג, מפרסמים נאלצו ליצור מיקוד באמצעות שימוש בפתרונות מוגבלים יחסית כגון Ao¬¬roll או מיקוד כוללני בגוגל, שלא באמת אפשר להם להגיע בהכרח לגולש הנכון בזמן הנכון.
אסטרטגיות יעילות עבור קמפיין רימרקטינג מוצלח בגוגל
היום כדאי יותר מתמיד לפרסם בגוגל בשיטת רימרקטינג (שיווק מחדש). בחודש יוני 2013 גוגל שדרגה את יכולת הפרסום הממוקד על ידי פיתוח ממשק מתקדם
של רימרקטינג דינאמי. חלק מהאפשרויות קיימות עדיין רק בפרסום בחו"ל.
התוצאה היא שמפרסמים באינטרנט יכולים להגיע בקלות רבה יותר ללקוחות פוטנציאליים ולהניע לפעולה. תהליך רימרקטינג פונה לקהל של לקוחות שכבר ביקר באתר אינטרנט ספציפי ומעניין אותו שוב בהצעות רלוונטיות. מדוע תהליך זה כדאי? כיוון שמחקרים וסטטיסטיקות מצביעים על כך שיש סיכוי גבוה יותר שגולשים יבצעו רכישה בגלישה חוזרת באתר של המפרסם. עד הממשק הדינאמי החדשני של פרסום בגוגל במודעות רימרקטינג, מפרסמים נאלצו ליצור מיקוד באמצעות שימוש בפתרונות מוגבלים יחסית כגון Ao¬¬roll או מיקוד כוללני בגוגל, שלא באמת אפשר להם להגיע בהכרח לגולש הנכון בזמן הנכון.
התוצאה היא שמפרסמים באינטרנט יכולים להגיע בקלות רבה יותר ללקוחות פוטנציאליים ולהניע לפעולה. תהליך רימרקטינג פונה לקהל של לקוחות שכבר ביקר באתר אינטרנט ספציפי ומעניין אותו שוב בהצעות רלוונטיות. מדוע תהליך זה כדאי? כיוון שמחקרים וסטטיסטיקות מצביעים על כך שיש סיכוי גבוה יותר שגולשים יבצעו רכישה בגלישה חוזרת באתר של המפרסם. עד הממשק הדינאמי החדשני של פרסום בגוגל במודעות רימרקטינג, מפרסמים נאלצו ליצור מיקוד באמצעות שימוש בפתרונות מוגבלים יחסית כגון Ao¬¬roll או מיקוד כוללני בגוגל, שלא באמת אפשר להם להגיע בהכרח לגולש הנכון בזמן הנכון.