אסטרטגיות יעילות עבור קמפיין רימרקטינג מוצלח בגוגל

היום כדאי יותר מתמיד לפרסם בגוגל בשיטת רימרקטינג (שיווק מחדש). בחודש יוני 2013 גוגל שדרגה את יכולת הפרסום הממוקד על ידי פיתוח ממשק מתקדם של רימרקטינג דינאמי. חלק מהאפשרויות קיימות עדיין רק בפרסום בחו"ל.
רימרקטינג בפרסום בגוגל

רימרקטינג בפרסום בגוגל

התוצאה היא שמפרסמים באינטרנט יכולים להגיע בקלות רבה יותר ללקוחות פוטנציאליים ולהניע לפעולה. תהליך רימרקטינג פונה לקהל של לקוחות שכבר ביקר באתר אינטרנט ספציפי ומעניין אותו שוב בהצעות רלוונטיות. מדוע תהליך זה כדאי? כיוון שמחקרים וסטטיסטיקות מצביעים על כך שיש סיכוי גבוה יותר שגולשים יבצעו רכישה בגלישה חוזרת באתר של המפרסם. עד הממשק הדינאמי החדשני של פרסום בגוגל במודעות רימרקטינג, מפרסמים נאלצו ליצור מיקוד באמצעות שימוש בפתרונות מוגבלים יחסית כגון Ao¬¬roll או מיקוד כוללני בגוגל, שלא באמת אפשר להם להגיע בהכרח לגולש הנכון בזמן הנכון.

רימרקטינג ותכונות השיווק הדינאמי של גוגל

  תהליך השיווק הדינאמי של גוגל מאפשר רימרקטינג "חכם" ומיקוד פונקציונאלי להצלחת פרסום בגוגל אדוורדס. בין התכונות הבולטות שמציע הממשק החדש: אופטימיזציה רחבה: מפרסמים בגוגל יכולים לבחור מתוך רשימה מוכנה מראש פורמטים למודעה המבוססים על מבחני ביצועים של מודעות וכך לדעת, איזה פורמט יתאים לאופי המודעה שלהם על פי ביצועים קודמים של עסקים דומים. מנוע המלצות המוצרים של גוגל: מנוע זה מאפשר בתהליך רימרקטינג, לבחור מוצר שיקודם במודעות על סמך המוצרים בהם הגולשים (הקונים הפוטנציאליים) צפו. כך למשל, אם אתם משווקים מוצרי ספורט ואותו גולש שנכנס לרשימת הרימרקטינג צפה בנעלי ספורט מדגם ספציפי, מוצר זה יקודם במודעה באתרי השותפים של גוגל בהם יגלוש אותו גולש. אלגוריתם להצעות תשלום בזמן אמת: האלגוריתם המתקדם של גוגל קובע הצעת מחיר עבור כל הופעה בזמן אמת.

 

רימרקטינג על פי פילוח גולשים

  מערכת הרימרקטינג החדשה של גוגל מאפשרת למבצעים פרסום בגוגל לבחור במי להתמקד בעת הפרסום והאפשרויות מגוונות יותר מתמיד: * מיקוד בכל המבקרים באתר * מיקוד בקונים שביקרו באתר שלכם אבל לא הסתכלו על דף מוצר כלשהו שתרצו לקדם עבורם בפרסום המחודש. * מיקוד בקונים באינטרנט שהביטו בדפי מוצר מסוים. * מיקוד באנשים שביקרו באתר שלכם – הוסיפו מוצר לעגלת הקניות ולאחר מכן החליטו לעזוב את האתר מבלי להשלים את הרכישה. * לקוחות קודמים שרכשו פריטים באתר בעבר.

איך עושים רימרקטינג שעובד?

רימרקטינג בגוגל היא השקעה מומלצת שמוכיחה את עצמה. כיצד מתחילים? ראשית, עליכם להזין נתוני כניסה ב- Google Merchant Center. לאחר מכן, יש לשתול קוד רימרקטינג של פרסום בגוגל באתר שלכם (ניתן לאמת את התג באמצעות כלי האימות לשיווק של גוגל). כעת, התחילו לבנות קמפיינים של שיווק מחדש בגוגל וקבוצות של מודעות. השתמשו בתמונות אטרקטיביות, חשבו על הצעות אטרקטיביות עבור גולשים שנטשו את עגלת הקניות לפני ביצוע התשלום. בתהליך התייחסו לפרמטרים כגון גיל המבקרים, העדפות ותחומי עניין. זכרו שמשך מנוי לשיווק מחדש גוגל יכול להימשך עד 540 ימים, אך יעיל יותר להתחיל ברימרקטינג לגולשים שהיו באתר וטרם עברו 30 יום מרגע הביקור (כל מקרה לגופו כמובן). עקבו כל הזמן אחרי הסטטיסטיקות הקיימות עבור פרסום בגוגל, ובדקו כיצד תוכלו לשפר את אחוזי ההמרות.

שיפור קמפיין פרסום ברשת החיפוש עם רשימות רימרקטינג

  • קניוני עזריאלי