השירותים שאנו מציעים כוללים:

  • קידום אתרים אורגני.
  • פרסום בגוגל (רשת החיפוש, רשת המדיה, יוטיוב, רימרקטינג, סלולארי, אפליקציות ועוד).
  • ליווי בבניית אתר אינטרנט חדש או מעבר לאתר משודרג.
  • ייעוץ לתהליכים ממוקדים.

קידום אתרים אורגני – SEO

קידום בדף תוצאות החיפוש האורגני (התוצאות המופיעות במרכז העמוד) תוך השמת דגש על מנוע החיפוש גוגל בו מתבצעים בישראל למעלה מ – 95% מהחיפושים ברשת.

מדוע חשוב לקדם אתר באופן אורגני?

הסיבה העיקרית היא שגולשים נכנסים לאתרים שמדורגים גבוה בתוצאות הטבעיות בדף החיפוש של גוגל, יותר מלכל תוצאה אחרת ברשת החיפוש. כדי לקבל לקוחות חדשים שמחפשים אותך ברשת, אתה חייב להיות מקודם. רוב המחפשים שירות / מוצר או רק מעוניינים לקבל חיזוק להחלטת הקניה שלהם, מחפשים קודם כל באינטרנט (בין אם הקנייה בפועל מתקיימת באינטרנט או לא). לתוצאה הראשונה בדף התוצאות האורגניות נכנסים כ – 26% – 53% מהמחפשים. 15% מהגולשים נכנסים לתוצאה השנייה,  9% מהגולשים נכנסים לתוצאה השלישית,  וזה הולך ויורד (עפ"י מחקר של אתר compte.com). כדי שתזכו בתנועה איכותית מלקוחות פוטנציאליים ממשיים, אתר האינטרנט חייב להופיע בתוצאות המובילות בעמוד הראשון בגוגל, עבור מילות מפתח נבחרות לעסק שלכם.

השירותים שאנו מציעים במסגרת קידום אתרים אורגני:

  • מחקר מילות מפתח – השלב הראשוני של תהליך הקידום הוא לבצע מחקר מילות מפתח ולבחור את המילים שישרתו אתכם באופן היעיל ביותר. מחקר מילות מפתח יניב עבורכם רשימה נכונה לקידום במנועי חיפוש. דבר זה מהווה בסיס לכל עבודת קידום אפקטיבית. אם פספסתם כאן, לא תוכלו להפיק את המירב ממאמצי הקידום ותזרקו את כספכם לשווא.
  • קידום שוטף – מתייחס לטיפול בכל אחד מן הפרמטרים הבאים ועוד: בניית אסטרטגיה וקביעת תכנית פעולה על בסיס חודשי, מעקב ובקרה אחר ביצועים, מילות מפתח רלוונטיות, דירוגים, מתחרים, אופטימיזצייה של כל פרמטר נדרש, בניית קישורים אפקטיבית, הפקת דו"חות חודשיים ועוד.
  • אופטימיזציית מבנה – אתר שאינו בנוי נכון מבחינת מנועי החיפוש כמעט ואינו יכול להתקדם בגוגל. בתהליך זה אנו בודקים עשרות פרמטרים חשובים לאין ערוך ומנפיקים דו"ח מסודר לתיקון הבעיות שנתגלו באתר. בין היתר אנו בוחנים את נראות האתר בעיני גוגל, את הקוד ממנו בנוי האתר, מפת האתר והניווט, הכפלות שגויות, זמני טעינה, קישורים שבורים ועוד.
  • אופטימיזציית תוכן – אנו בוחנים את מיקוד האתר, תגי המטה, תגי האלט לתמונות, כותרות, נושאים, הקשרי תוכן ועוד.
  • ניתוחים אנליטיים – מעקב ובקרה באמצעות כלים אנליטיים מאפשרים לזהות פוטנציאלים, לאתר בעיות ולבצע אופטימיזצייה כך שהאתר ישרת אתכם במיטבו. כמה אנשים מגיעים לאתר שלכם? מאילו מקורות? באילו מילות מפתח הם השתמשו? האם הם הגיעו באמצעות מכשיר סלולרי או ממחשב שולחני, מה הם עושים באתר? מה מעניין אותם? כבעלי אתרים אתם צריכים לדעת את התשובות לשאלות אלה ועוד. כבעלי עסקים חובה עליכם להכיר את הגולשים שלכם. ניתוחים אנליטיים מספקים לכם מידע עצום שמאפשר לכם לקבל החלטות נבונות ולהשקיע באתר בדברים החשובים באמת.

למידע נוסף אודות קידום אתרים אורגני

למידע נוסף אודות גוגל אנליטיקס

פרסום בגוגל

היתרון של פרסום בגוגל הוא היכולת לשלוט בתוצאות ומהר. בניגוד לקידום אתרים אורגני שהינו תהליך ולוקח זמן להפיק תוצאות, פרסום בגוגל מאפשר להופיע בדף תוצאות החיפוש באופן כמעט מיידי, עבור מגוון מילות מפתח.

פרסום בגוגל באמצעות קמפיינים בגוגל אדוורדס כוללים: מודעות טקסט ברשת החיפוש, קידום סרטונים ביוטיוב – מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, מודעות טקסט ומודעות תמונה ברשת המדיה, פרסום במובייל ובאפליקציות, שירותי רימרקטינג – "שיווק מחדש" ברשת המדיה וביוטיוב.

השירותים שאנו מציעים במסגרת פרסום בגוגל:

  • הקמת קמפיין ברשת החיפוש, רשת המדיה וביוטיוב (עבור מחשבים, טאבלטים ומובייל). מחקר ובחירת מילות המפתח, יצירה וניהול המודעות, הגדרות נכונות לקמפיין ועוד.
  • ניהול הקמפיין – מעקב ובקרה שוטפים אחר התוצאות, בחינת אפקטיביות המודעות והתאמתן, התאמת התמחור לכל מילה בהתאם למצב המכרז המשתנה, איתור מקומות נוספים להצגת המודעה, ניהול החשבון לפי התקציב, מציאת מילות חיפוש חדשות ועוד.

למידע נוסף אודות פרסום בגוגל

למידע נוסף אודות רימרקטינג

למידע נוסף אודות פרסום ביוטיוב

למידע נוסף אודות שיווק סלולרי

ליווי בבניית אתר אינטרנט

בין אם בונים אתר חדש ובין אם משדרגים את האתר, חשוב כי יהיה אהוד על מנועי החיפוש.

טעויות רבות מתרחשות דווקא בשלב זה ורבים מוצאים עצמם מנסים שוב ושוב לבנות אתר שישרת את יעדיהם ונכשלים פעם אחר פעם.

ליווי מקצועי בתהליך זה הינו קריטי לקידום אפקטיבי בשלבים מאוחרים יותר. אתר שאינו בנוי נכון, כמעט ואינו ניתן לקידום והתיקונים בשלבים המאוחרים יותר, יקרים בהרבה מתכנון נכון ויעיל בשלבים מוקדמים.

במידה ומשדרגים לאתר חדש, אנו נוודא כי וותק הדומיין ודירוגים שהושגו לאורך השנים, ישמרו באופן המטבי. בנוסף, ישנם גם מצבים בהם מומלץ לבנות אתר על דומיין חדש לחלוטין (לדוגמא: במקרים בהם האתר נענש על ידי גוגל ולעיתים מומלץ לפתוח "דף חדש").

השירותים שאנו מציעים במסגרת ליווי בבניית אתר:

  • בחירת מילות מפתחביצוע מחקר מילות מפתח התואם שלב זה, ובחירת מילות מפתח לקידום כדי לשלב אותן נכון בעת בניית האתר.
  • תכנון נושאים לתוכן חדש ואופטימיזציה לתוכן קייםחשיבה משותפת על רעיונות ותכנים המתאימים לאתר. מתן הנחיות לשיבוץ נכון של מילות המפתח שנבחרו בשלב הקודם, בתכני האתר (טקסט + וידאו). יש להימנע אופטימיזציית יתר שהינו בד"כ מסוכן יותר מחוסר אופטימיזצייה כלל.
  • ליווי בבניית האתרסיוע בבחירת הספק המתאים בעת הצורך. הכנת רשימת דרישות הכוללת פירוט מסודר לבונה האתר ובדיקת האתר בתום התהליך על מנת לוודא כי הכול בוצע בהתאם לדרישות.

 לרשימת לקוחות

יעוץ והדרכות

אנו מייעצים בפגישות אישיות עם הלקוח בכל הנושאים הקשורים בקידום אתרים אורגני, פרסום בגוגל ואופטימיזציה, ומתאימים את הנחיותינו לצרכי הלקוח לאחר שניתחנו את מצבו הנוכחי.

אנו מספקים הנחיות מדויקות לביצוע לשם שיפור האתר והפרסום, למען השגת תוצאות מרביות, במסגרת התקציב הקיים.

מדוע אנחנו? כי זה מה שאומרים עלינו לקוחותינו

  • קניוני עזריאלי